Útmutató feketemágusoknak!
Sienmarban lehet feketamágusnak társulni. Főtértől 20 dél, kikotő, mond utazik
sienmar. Az utazás költsége 3000 arany, a társulás feltétele démoni jellem,
szóval kérj valakitől segítséget!
A térkép:
Sienmar (a feketemágusok szállása)
Udvar: T T - teleport | G - Garcklod kapitány G-o-H H - Helyi csodadoktor (mond kivon mereg) | N - Gnosh, a mester (1,2millio TP) -||-N-||-o-F F - Fidirana az árus /|\ S - Szellem o o R K - Kőtábla, Kormoran tanár úr | | | V - Varázskönyv o o o R - Kripta (kripta, ki) \|/| S K | | o V | - (ajto) | A teleportnál 5.szint alatt eljuthatsz a főtérre két paranccsal (kopog, mond halal). Garcklod ingyen visz el auraxra, de vissza már nem hoz. Gnoshnál lehet beállni feketemágusnak. 23.szint elérésekor már lehet látogatni nála a túlvilágot a kapu paranccsal. A szellemnek kell elvinni a papirost és felolvasni előtte és ekkor megtanítja a szellemkéz varázslatot. A papirost ki kell ásni. Venni kell Fidirananál ásót és ásogatni kell (as sir, as godor). A varázskönyvből lehet a varázslatokat megtanulni. A tanuláshoz játékidő, intelligencia, bölcsesség és szint szükséges. A használható parancsok: olvas varazskonyv, lapoz elore, lapoz vissza Túlvilág: P-||-o-K P - Pincér (etterem, ki) |X| K - Kertész szelleme o-o A - kapu, letezes | A
Kripta:
S-|-K S - Szobor | K - Egy kripta P P - Pergamen (démonbőr)
Aki
feketemágusi pályát választ az készüljön fel, hogy varázslatait végtelenségig
kell csiszolnia, hiszen a középszerüség végzetes hiba... halálos hiba. A haláltól
bár az igazi
feketemágus nem fél, attól még barátkozni felesleges vele.
Legjobb barátod a BOTod. Erre az egyesek szerint vacak fegyverre mindig
számíthatsz.
Ha kézben tartod, a manád sebesebben tér vissza, minél hatalmasabb (magasabb szint)
vagy, annál
erősebb is lesz maga a fegyver.
"Feltolt bot" paranccsal életerőszívás varázslattal töltheted fel a botod, de
vigyázz...
a túltöltés a botod végét jelentheti!
Varázskönyben lévő varázslatok, és megtanulásának feltételei és a varázslista:
Varázslat neve |
Szint |
IQ |
|
Varázslat neve |
Szint |
Típus |
Vámíprkéz |
18 |
23 |
Zombi |
1 |
Alap |
|
Hatalom |
2 |
25 |
Életerő szívás |
1 |
Alap |
|
Omen |
3 |
26 |
Gyogyulás |
1 |
Alap |
|
Sötét |
5 |
28 |
Rontás |
7 |
Alap |
|
Áldozat |
6 |
29 |
Átok |
11 |
Alap |
|
Köd |
6 |
30 |
Sorvasztás |
14 |
Alap |
|
Rontás |
7 |
30 |
Rothadás |
21 |
Alap |
|
Iszonyat |
8 |
30 |
Áldozt |
6 |
Alap |
|
Átok |
11 |
32 |
Iszonyat |
8 |
Alap |
|
Aura |
11 |
31 |
Kárhozat |
13 |
Alap |
|
Kárhozat |
13 |
33 |
Omen |
3 |
Alap |
|
Sorvasztás |
14 |
34 |
Hatalom |
2 |
Alap |
|
Rothadás |
21 |
37 |
Sötét |
5 |
Alap |
|
Sötét erő |
24 |
38 |
Köd |
6 |
Alap |
|
Fal |
25 |
40 |
Aura |
1 |
Alap |
|
Megkötés |
30 |
40 |
Sötéterő |
24 |
Alap |
|
Jégvihar |
32 |
44 |
Fal |
25 |
Alap |
|
|
Megkötés |
30 |
Alap |
|||
Jégvihar |
32 |
Alap |
||||
Démonbőr |
10 |
Démon |
||||
Démonszem |
20 |
Démon |
||||
Démonkarom |
30 |
Démon |
||||
Pokoltűz |
30 |
Démon |
||||
Pokol |
36 |
Démon |
||||
Szellemkéz |
8 |
Holt |
||||
Holtakszeme |
16 |
Holt |
||||
Vámpírkéz |
18 |
Holt |
||||
Árnyékút |
28 |
Holt |
||||
Őrület |
16 |
Lélek |
||||
Öregség |
19 |
Lélek |
||||
Félelem |
28 |
Lélek |
||||
Tudatbilincs |
39 |
Ősi |
||||
Tetszhalál |
23 |
Ősi/Holt |
||||
Éjszárnyak |
1 |
Ősi |
||||
Létrejtés |
50 |
Ősi |
||||
Mumifikálás |
14 |
Halál |
||||
Vérnyerés |
30 |
Halál |
||||
Halál |
46 |
Halál |
||||
Vallatás |
23 |
Ősi |
életerőszívás:
Alapvető varázslat. Sebez és egyben gyógyít. Ezt a varázslatot Gonsh mester
egyből megtanítja az
ujjoncoknak.
Költsége kb 50 mp.
Érdemes kb minél magasabb szintre fejleszteni. 201nél kezd alakulni, 401től már
jó lesz :)
zombi:
Alapvető varázslat. Ezt a varázslatot Gonsh mester egyből megtanítja az
ujjoncoknak.
Hullákat animálhatsz vele. A leölt lény szintjétől függő életereje, és
képzettsége lesz.
Sajnos kezdetben még a mezei dögök "feltámasztása" is nehézségekbe ütközik...
Néha sikerül a dolog, de parancsolni már nem tudsz neki. Kellemes tulajdonságuk,
hogy
szinte mindent használhatnak.
gyógyulás:
Alapvető varázslat. Ezt a varázslatot Gonsh mester egyből megtanítja az
ujjoncoknak.
Outland területen, ha meglátsz egy bokrot, akkor annak életeszenciájából
gyógyulhatsz.
Sajnos eléggé használhatatlan varázslat.
rontás:
Megátkozod a területet. Amíg a rontás uralja a tájat, addig a varázslataid
jobban
érvényesülnek.
Hasznos.... igen hasznos.
Költsége kb 300 mp.
átok:
Hiheteten erejű varázslat. Az ellenfél képzettségeit ronthatod drasztikus
mértékben.
Kisebbet sebez, nem talál el, cserben hagyják a varázslatai... kihagyhatatlan!
Költsége: kb 15 mp
Conattackos
sorvasztás:
Újabb erős varázsige. Az ellenfél ereje drasztikusan lecsökken.
"Jééé ez a csontsárkány alig üt 150et :)"
"Hééé most miért haltam meg?" mondta a szellem miután a sárkány lerázta magáról
a sok rontást.
Conattackos
rothadás:
Mókás varázslat. Megmérgezed az ételt vagy italt. Sajnos ha ránéz valaki azonnal
észreveszi a dolgot. Ajánlom, hogy az outlanden található bogyókon gyakorolj.
áldozat:
Undorító. Pfujj... Miért kell értéket áldozni a pokol teremtményeinek? És miért
nem érzem
ettől jobban magam? Sajna MUSZÁJ legalább "kitűnő" szintig felfejleszteni,
mivel csak ilyen
szintű tudással vagy képes élőlényt feláldozni.
Leginkább a nagy értékű dolgok feláldozása fejleszti.
Ha sok a pénzed... akkor add nekem....
De fel is áldozhatod. (eldob 1000000 arany ermet, aldozat penz)
iszonyat:
Fontos varázslat. E nélkül komoly az esélye hogy a feketemágus MEGSÉRÜL!
Ráijesztesz az ellenfélre, amitől az jól lebénul. Sajnos alig 100 pontig
fejleszthető.
Költsége: kb 100-150 mp
kárhozat:
Gonoszságod átültetheted a célpont lénybe. Persze nem kell félni hogy te ettől
jobb leszel,
hisz gonoszságod nem ismer határokat.
omen:
A kakukk tojás. Nem jó semmire.
hatalom:
Összeméred a hatalmad (szinted) a célponttal. Hasznos lehet új szörnyek és
masszák ellen.
sötét:
A mágusok, és papok fénygömböt idéznek. Bahhh.... mi az ellen pap és mágusok
természetesen
sötétséget idézünk, amiben kellemesen el lehet rejtőzni. Nem árt egy megfelelő
erejű
démonszem használata közben, hogy mi azért eltaláljuk az ellenfelet.
köd:
Mérgező ködöt idézel. Célpontra vagy területre. Ha a célpont nem tks akkor
automatikusan tks
leszel (?). Ha területre idézed, akkor gonoszságpontot kapsz, ha ott rajtad kívül
más is áll
éppen akkor.
120 pontig nő a sebzése, aztán már csak az időtartama.
aura:
(aura <neved>) megnézheted, hogy mennyi gonoszságpontod van. 666 ponton felül
automatikusan
tks leszel.
(aura <célpont>) megnézed milyen az ellenfél jelleme.
sötéterő:
Príma kis varázslat. A holtak ereje segít a harcban. Erőd akár 10 ponttal is
nőhet, ugyanakkor
fel is gyorsulsz, ily módon többször támadhatsz adott időn belül.
fal:
Kell egy kis vér, meg a megfelelő igék és lám... kész is az ideális torlasz.
Lezárhatsz irányokat, ily módon akadályozva a közlekedést. Ha már elérted a "jó"
szintet,
akkor megpróbálkozhatsz a lények ketrecbe zárásával is. A ketrec felvehető a
benne lévő
lénnyel egyetemben.
megkötés:
Tárgyakat köthetsz magadhoz. Vagyis amire rámondod a varázslatot, azt már hiába
próbálják
ellopni. Néha hasznos is lehet ez az ige.
jégvihar:
Csinos kis vihart idézhetsz ami mindenkit sebez beleértve téged is. Sajnos csak
nyitott téren
működik. Fejre sebez, tehát a gyengébb lények feje hamar lapos lesz.
Minél magasabb szintű annál tovább tart, és annál jobban sebez.
démonbőr:
Elengedhetetlen ez az ige. Jelentősen csökkenti a téged ért sebzést.
démonszem:
Sötétben láthatsz vele. Minél jobban ismered a varázslatot annál macskásabb lesz
a szemed.
Ki-be kapcsolható, de csak akkor fejlődik ha magától múlik el.
démonkarom:
Karmaid nőnek. Pusztakezes harc immár számodra is élvezet lesz, ha használod ezt
a varázslatot.
Ki-be kapcsolható, és közben fejlődik is. Ha be van kapcsolva folyamatosan
szívja a manát.
Ha elfogy a varázserőd akkor kezeid visszaalakulnak.
Vagy ezt, vagy a pokoltüzet szerzed meg a pokolban... ha vagy olyan bátor hogy
lemenj.
pokoltűz:
Nagy erejű pusztító varázslat. Sajna lassú mivel 2 körig tart mire a láva amit
előteremtesz
ellenfeledig elfolyik.
pokol:
Aki járt már a pokolban, az tudja milyen veszélyes... időnként fel-felcsap 1-1
lánggejzír, ami ropogósra süthet ha nem figyelsz. NOS. Ilyen állapotokat
idézhetsz a gyanútlan polgárok lába alá. Sajnos csak tksként sebez.
szellemkéz:
-Mi is jobb a test gyötrésénél? Hát a lélek pusztítása!- vágja rá kajánul a
feketemágus.
Kellemes sebzéseket oszt ki az ellenfélnek. Költséges, de megéri!
Költség: 100-150 mp
Körönként használható.
Sebzésnövekedés esetén változik a kiírt szöveg:
eppencsak megbirizgalod
enyhen megsimogatod
megsimogatod
felserted
melyen felserted
megtepazod
alaposan megtepazod
szetcincalod
darabokra teped
miszlikbe szaggatod.
holtakszeme:
Egyesek nem átalkodnak rejtőzködni előled! Miután megtanultad ezt a
varázslatot, kevesebb
az esélyük, hogy gyanútlanul áldozatuk leszel.
vámpírkéz:
Ha semmit sem fogsz a kezedben, akkor megbűvölheted őket, hogy életerőt szívjanak
az ellenféltől, ha eltalálod őked.
árnyékút:
Átsuhanhatsz az előtted álló falakon. Sajna hibásan van megkonstruálva a varázslat,
úgyhogy
lehetőleg sose múljon rajta az életed!
őrület:
Drasztikusan csökkented a célpont intelligenciáját. Az ostobák... hahahahaha!!!
öregség:
Drasztikusan csökken a célpont állóképessége, és sebzése. A vének a temetőbe
valók...
félelem:
Elkergetheted a szerencsétlen áldozatot. Egy véletlenszerű szomszédos mezőre fut
majd
előled. Aki ugrál az meghal!
tudatbilincs:
Remek trükk ez. Ellenfelednek eszébe sem jut majd különleges képességeinek
használata.
Nem varázsolnak, nem lehelnek... stb.
Tk harcban csak egy hatása van. Nem tudnak elmenekülni. De varázsolhatnak...
tetszhalál:
Ha ásol egy kis sírt akkor ott gyorsabban pihenhetsz.
éjszárnyak:
A Varázskönyvhöz röppenhetsz. De "átlagos" szintű tudással már nem csak erre jó.
Ide oda röppenhetsz külterületeken. 40es szinttől pedig jeleket rakhatsz
le(2őt!),
ahova visszatérhetsz.
létrejtés:
Árnyak közé bújsz. Gyakorlatilag láthatatlanná válsz. Ez biza tks játékosok
varázslata.
mumifikálás:
Ez egy szükségszerű varázslat.
vérnyerés:
Ha van nálad egy tégely, akkor ezzel a varázslattal gyűjthetsz bele. Mmmm...
vér.
(iszik ver) paranccsal ihatsz is belőle, ami növeli a manád.
halál:
Ha sikerül, azonnal meghal az áldozat. Tk-s varázslat.
Költsége: kb 500 mp
vallatás:
Kifaggathatod a hullát ki volt a gyilkosa.
És most jöjjön a varázslatok megszerzése!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
köd:
A varázskönyvből lehet megtanulni, csak kb. 2 napnál több játékidő
szükséges hozzá.
démonbor:
Ehhez szükséges kb.
átlagos démonismeret képzettség. Ha ez már megvan, menjünk
el a kriptába, ami a kunyhó elől indulva délkelet irányban van. Ott "kripta"
irányba tovább,
és ha átjutsz a szobron (aminek a nevét csak a megfelelő démonismerettel tudod),
ott találsz
egy tekercset, rajta a démonbőrrel. Nem árt persze némi intelligencia, és egyéb
képzettség,
de gondolom ez nem lesz probléma.
démonszem:
Sienmarban járkálva feltűnhet a szellem aki valami papirost keres. Nos vele
most
semmi dolod, de az ott növő bokrokkal már annál több. Kutasd át a
bokrokat. (?keres bokrok?)
Egy metszőkést kell találj. Ezután menj a túlvilágba. Ott megtalálod a kertész
szellemét.
Segíts neki... metszd meg a bokrokat, amiért cserébe ad egy tekercset, amin
rajta van
a démonszem varázslat megszerzésének módja. Megjegyzem a dolog nem veszélytelen.
Ha nem pontosan a tekercs szerint jársz el jutalmad egy darab rád szakadó tető.
Draga baratom!
Ugye emlekszel meg a kriptara, amit tavaly nyaron talaltunk, azon az
emlekezetes napon? No hat en megfejtettem a titkat. Ha barmikor eljutsz oda
ujra, menj a szoborhoz es forditsd el balra. Szamolj ...ig, majd mikor
meghallod a surlodast, lepj a falhoz es kopogj rajta haromszor. Majd
kialtsd hangosan: klotar. Ezutan kinyilik a titkosajto. De legy
nagyon-nagyon ovatos! Ha barmit elrontasz, nem lesz idod menekulni!
Remelem hamarosan latjuk egymast!
Az eg ovjon
Firmel
pokol, holtakszeme, tudatbilincs:
Ha újjászülettél, akkor nincs más dolgod, mint
a tulajdonképpeni város legdélebbi pontjáig menni, majd keletre, ahol a mesternő
megtanítja neked ezeket a nagyszerű varázslatokat. Csupán némi pénzre és a
következő
parancsra van szükséged:
pl. mond Aruld el a tudatbilincs varazslat titkat
szellemkéz:
Nincs más dolgod, minthogy feltúrd az ElveszettVilág földjét. Nem árt, ha van
a kezedben egy ásó. Ássál sírokat és gödröket. Ha találsz egy tekercset, akkor
röppenj
vissza Shienmarba, és spurizz a szellemhez. Olvasd fel neki ami a tekercsen áll.
(pl. mond tzasd) Ekkor elveszi a tekercset, és megtanítja a varázslatot..
hálából.
vámpírkéz:
Gondolod a mesterek nem éhezhetnek meg? Tévedés! Vigyél csak egy cipót Gnosh
bácsinak (ad cipo gnosh reszere). Ha éhes, akkor megköszöni és kapsz tőle egy
italt. Hajtsd csak fel! Nyomás a varázskönyvhöz amiből immár kisilabizálhatod az
eddig
üres oldal helyéről a vámirkéz varázslatot.
árnyékút, tetszhalál, vallatás:
Irány a túlvilág. Aztán be az étterembe. Ott rendelj egy ételt. Attól függően,
hogy mit
eszel, kapsz egy varázslatot. Sajnos a többit már nem kaphatod meg, hiába
zabálod
magad halálra.
éjszárnyak:
Menj a varázskönyvhöz. Ott írd be: nez konyvek... azután olvasd el a repülés
tudományát.
olvas A repules tudomanya
létrejtés:
Gonsh tanítja, de csak ha már tks vagy, és viszonylag magas képzettségekkel
rendelkezel.
mumifikálás:
Szükséged van 29es szintű anatómia képzettségre.
E nélkül nem szerezheted meg a varázslatot. Menj a túlvilágba, az étterembe.
Egy fickó elejt egy tekercset, azzal hogy vidd el a Kormoránhoz. Vidd csak el,
de előtte olvasd el a tekercsen lévő varázslatot. Kormorán a tekercsért 1000
aranyat ad.
vérnyerés:
Gnosh tanítja meg. Szükséges kb.
nagymester szintű feketemágia képzettség. És
persze legalább
30as szint.
halál:
Gnosh tanítja, ha tks vagy. Többet nem is mondok róla.
démon:
Nos ezt is Gnosh tanítja, ha tks vagy. Kell
főisteni feketemágia,
nagymester tulvilagismeret, és
egy a jók közül szintű démonismeret. Meg 50es szint.
félelem, őrület:
A csodadoktor termében húzd el a függönyt (elhuz fuggony). Ha az anatómiád már
legalább 29es, akkor be tudsz
menni a kisebb
helyiségbe. Itt kutatsd át a jegyzetpapírokat (keres jegyzetpapirok), ha
szerencséd van, akkor
megtalálod az egyik varázslat leírását. Resetenként próbálkozhatsz. Mindkét
trükköt megszerezheted.
öregség:
Ha már újjászülettél, akkor menj be a városba, ahol a keleti oldalon
találkozhatsz Mandulával,
akitől keletre 2 troll tanyázik. Ott hever a földön a papiros amin rajta áll a
varázslat
leírása. A trollok azonnal támadnak, és mindenképpen sebeznek. Nagyokat. Nem
muszáj
őket megölni.
És most
következzenek a próbák amiket kénytelen leszel kiállni.
TÚLVILÁG
Nem nagy ügy... Ha 24es szintre akarsz lépni, akkor Gnosh leküld a túlvilágba
miután
ha visszatérsz máris mehetsz szintet lépni. A kunyhóból ettől kezdve bármikor
visszatérhetsz a túlvilágba,
elég, ha "kapu" irányba mész.
POKOL
Na ez már tényleg nehéz. Első lépésként szükséged lesz
Kitűnő áldozásra,
Jó falra.
6 nap 6 óra játékidőre.
Ha ezek megvannak menj a kalyibába, ami a kunyhótól 2 északra van. Menj be (kopog,
mond halal).
Itt menj "be" a rejtett helyiségbe. Itt tanyázik Mazsola. Neki mondd feketekő,
majd miután
elmondta a szokásos elrettentő dumát mondd, hogy vállalod (mond vallalom).
Egy kis helyiségbe kerülsz, ahol egy démon és egy játéktábla áll. Ha kedved van
tanuld ki,
de ha nem akkor íme egy kis segítség a nyeréshez: Írogasd pontosan ezeket
sorban:
allit 4 4
kihiv demon
lep 3 0
lep 2 2
lep 1 2
lep 3 3
lep 2 0
lep 1 0
lep 1 3
lep 0 2
Győzelem! Mellesleg itt nem halhatsz meg, és akárhányszor próbálkozhatsz.
Ekkor egy terembe kerülsz amiből sok-sok kijárat vezet ki. Ha nem a helyeset
választod, akkor
meghalsz... ami nem is baj, csak üzenj időben nekem, hogy jó kis zombit
gyárthassak a testedből.
A terület leírása kódolva van. Minden betű megfelel egy másik betűnek. Nagy betű
is külön betűnek
számít (pl. H=a, h=c). Mindig máshogy kódolódik a szöveg.
Segítségképpen itt egy webcím ami kihúzhat a csávából. Ott egy kódfejtőt (is)
találsz.
http://sztproba.elte.hu/~uf/
És
innen is letöltheted!
Ha ezzel megvagy és a megfelelő irányt választottad, akkor jöhet a végső rész:
Mazsola feltesz neked pár kérdést, és ha jól felelsz akkor örvendezhetsz,
mert...
ha nem meghalsz. Ha sikerül akkor is meghalsz de a jutalmad némi képzettség
fejlődés,
és egy feketekő lesz, ami a hulládban lesz ha visszatérsz. Kapsz egy jelszót
is,
amit nem kell felírni, elég ha azt mondod Mazsolának (mond jelszo) jelszó, és
elmondja újra.
Ha esetleg újabb feketekőre lenne szükséged, akkor mikor a jelszót kérdezik a
kalyibába
való bejutáskor mondd ezt, és a démonos próbától kezded a dolgot. Az útvesztős
próbát is
újra kell csinálni, de Mazsola többé nem zaklat a kérdéseivel, aminek hála
mostantól
akár a túlvilági lét megcsodálása nélkül is szerezhetsz feketekövet.
-Kérdések, és válaszok:
Hogy hivjak az Iskola harom mesteret?
Gnosh, Kormoran, Mazsola
Kitol tanulhatod meg az 'orulet' varazslatot?
csodadoktor
Mely varazslatok szerezhetok meg a
tulvilagon?
arnyekut, tetszhalal, vallatas
Mely szinteken vannak a probak?
24, 30, 40
Mi a neve a szobordemonnak?
Regnorkn
Hany fajta lenyt kepes megidezni egy
feketemagus?
3
Mik a varazsszavai az 'ejszarnyak'
varazslatnak?
Siriall nutan omelad
Milyen probak vannak az iskolaban?
pokol, tulvilag, ujjaszuletes
Hany varazslat van a Varazskonyvben?
17
Mivel nem torodik egy feketemagus?
halal
Ezután szerezz 3 tégelynyi vért. Menj a kápolnába, ahol megtalálod a
pentagrammát. Itt vegyél
magadhoz egy áldozókést, amit fogj kézbe (elvesz kes). Zárj ketrecbe egy
kertészt, és hozd
a pentagrammához. Ott helyezd el a kertészt a pentagramma közepén az áldozó
asztalra
(felrak kertesz), majd locsold meg 2 tégelynyi vérrel a pentagrammát (locsol vert
pentagrammara)
KETSZER! Ezután ha nálad a feketekő, kezedben az áldozókés, akkor áldozd fel a
kertészt
(aldozat kertesz). Ha mindent jól csináltál megnyitsz egy kaput a pokolba. Ha
nem, akkor
a démonok akiket az áldozattal és a vérrel idecsaltál, hogy megnyissák neked a
kaput
dühükben széttépnek.
Irány a kapu (kapu).
A Szörnnyel ne törődj. Menj a pokolba.
Itt lent keresd meg a rabot. A szerencsétlen flótás biztos nagyon szenved,
nyírjuk csak ki.
De ki is szabadíthatod, aminek ugyanaz lesz az eredménye... a hullából gyűjtsd
be a kulcsot.
Ezután irány észak fele. Keresd meg Mitost akinek egyetlen vágya hogy játsszál
vele.
Hát legyen.. ugyanis itt erőszakkal nem érhetsz célba. Lehetőleg 3000 arany
legyen nálad
egyszerre a többit dobd csak el a földre. Ugyanis Mitos pofátlan módon
egyszerűen ellopja
a pénzed felét ha vesztesz.
A játék lényege... itt a piros... hol a piros?
mond jatszok
Erre Mitos vadul kevergetni kezdi a kupákat alatta a kulccsal.
Teljesen felesleges figyelni. A piszok úgyis csal.
mond bal szelso kupa
mond jobb szelso kupa
mond kozepso kupa
...lehet a választásod.
Ha megvan a 2 kulcs, akkor öld meg az összes démont(3 vagy 4 db van összesen, a
bőrük és
a karmaik igencsak értékes... ott ne hagyd!), majd irány a délkeleti sarok,
ahonnan, menj
1 északot, majd 1 nyugatot. Nyisd ki a lakatokat, majd húzd meg a láncot (kinyit
lakat, meghuz
lanc), ha a távolban egy hangot hallasz, akkor jó. Ha tovább rángatod a láncot,
akkor
felbőszült ördögök jelennek meg, kiknek egyetlen vágya, hogy kinyírjanak. Egyre
erősebbek
érkeznek. A végén szinte biztos a halál, hagyd a fenébe őket.
Szóval mikor hallod a hangot, akkor spuri arra a helyre amit a démonok
körbevettek.
Immár be tudsz menni oda is. Egy tekercs és egy kard van ott. Fogd a tekercset,
a kardot
viszont meg se érintsd, mert egy démonlord hamar megzabál. A tekercsen 2
varázslat van.
Pokoltűz, és démonkarom. Csak az egyiket tanulhatod meg. Ha ezzel megvagy, irány
a kijárat,
ami délen van. Most már Gnosh feljebb léptet, ha kívánod.
ÚJJÁSZÜLETÉS
Ez a próba 40edik szinten jelentkezik. Szükséged lesz a mumifikálás varázslatra.
Irány a pokol. Ott ölj meg mindenkit, kivéve a lelkeket.
Próbálkozz velük szóba elegyni.
mond demonok
mond ordogok
mond csillag
mond halottak
mond kovess
Ha követ a lélek, akkor vidd el a Csillaghoz, ami északon van. A Csillag
segítségével megszökik
a lélek a pokolból. Hálája jeléül kapsz tőle egy rubinszivet.
Nos irány a kijárat.
Szerezz 2 tégelynyi vért, és egy olyan hullát amilyen fajú szeretnél lenni (és
nemű!!!), amit
mumifikálj. Balzsamot a mumifikáláshoz Mazsolánál vehetsz (kalyibában).
Irány a pentagramma a kápolnában.
És nincs más dolgod, hogy újjászüless...
Ennél a résznél nem halhatsz meg.
Feltételek:
60as feketemagia Egy a jók közül+4 érzés
40es tulvilagismeret Nagyon jó+4 érzés
35ös demonismeret
Jó+4
érzés
mumifikálás vari megléte
És most néhány tipp-trükk:
Hamar szerezd meg a szellemkezet, démonbőrt.
Áskálódj! Szerezhetsz távcsövet!
Vegyél mindig csontgyűrűt(2db) mert az +2*2 bölcsességet ad
Ha meghalsz, írd be éjszárnyak, és a kápolnában imádkozz. Számodra tabu hely a
templom.
Gnosh - mikor belépsz - ad +3 intelligenciát, amit elvesztesz ha meghalsz. Látogasd
meg halálod után újra.
Iszonyat nélkül halott husi vagy.
Idézhetsz harc közben szellemet aki veled harcol. Minél jobb a túlvilágismereted,
annál
erősebbet.
Anatómia fejlesztése:
Mezőn mész ->ol roka;ol nyul;ol urge;ol eger | ha
meghaltak -> vampirkez;megfog kes;boncolas koponya;#3 szurcsol agyvelo;eldob
koponya;eltesz kes;vampirkez
Kb. 12 perc alatt fejlődik így 1 érzést.
Ketreceléssel kiváló gyakorló helyeket hozhatsz létre. Elég ha 10-15 állatot
egy helyre
hordasz.
Inetlligencia nagyon fontos! A megfelelő képesség nélkül nem tanulhatsz meg
bizonyos
varázslatokat!
A varázskönyvet lapozgasd! (lapoz elore, lapoz hatra), és nézegesd, ha elég
intelligens a
karaktered, akkor megtanulja a varázslatot.
Legyen elég erőd felemelni a ketrecet, ha megnyitod a pokol kapuját!