Útmutató feketemágusoknak!


Sienmarban lehet feketamágusnak társulni. Főtértől 20 dél, kikotő, mond utazik sienmar. Az utazás költsége 3000 arany, a társulás feltétele démoni jellem, szóval kérj valakitől segítséget!

A térkép:

Sienmar (a feketemágusok szállása)

    Udvar:

           T                    T - teleport
           |                    G - Garcklod kapitány
         G-o-H                  H - Helyi csodadoktor (mond kivon mereg)
           |                    N - Gnosh, a mester (1,2millio TP)
  -||-N-||-o-F                  F - Fidirana az árus
          /|\                   S - Szellem
         o o R                  K - Kőtábla, Kormoran tanár úr
         | | |                  V - Varázskönyv
         o o o                  R - Kripta (kripta, ki)
          \|/|
           S K
           | |
           o V
           |
           - (ajto)
           |
        
A teleportnál 5.szint alatt eljuthatsz a főtérre két paranccsal (kopog, mond halal).
Garcklod ingyen visz el auraxra, de vissza már nem hoz.
Gnoshnál lehet beállni feketemágusnak. 23.szint elérésekor már lehet látogatni nála a túlvilágot a kapu paranccsal.
A szellemnek kell elvinni a papirost és felolvasni előtte és ekkor megtanítja a szellemkéz 
varázslatot. A papirost ki kell ásni. Venni kell Fidirananál ásót és ásogatni kell (as sir, as godor).
A varázskönyvből lehet a varázslatokat megtanulni. A tanuláshoz játékidő, intelligencia, bölcsesség és szint szükséges.
A használható parancsok: olvas varazskonyv, lapoz elore, lapoz vissza

Túlvilág:

      P-||-o-K              P - Pincér (etterem, ki)
           |X|              K - Kertész szelleme
           o-o              A - kapu, letezes
           | 
           A 

 

Kripta:

           S-|-K          S - Szobor
           |              K - Egy kripta
           P              P - Pergamen (démonbőr)

 

Aki feketemágusi pályát választ az készüljön fel, hogy varázslatait végtelenségig kell csiszolnia, hiszen a középszerüség végzetes hiba... halálos hiba. A haláltól bár az igazi feketemágus nem fél, attól még barátkozni felesleges vele.

Legjobb barátod a BOTod. Erre az egyesek szerint vacak fegyverre mindig számíthatsz. Ha kézben tartod, a manád sebesebben tér vissza, minél hatalmasabb (magasabb szint) vagy, annál erősebb is lesz maga a fegyver.
"Feltolt bot" paranccsal életerőszívás varázslattal töltheted fel a botod, de vigyázz... a túltöltés a botod végét jelentheti!
 

Varázskönyben lévő varázslatok, és megtanulásának feltételei és a varázslista:

 

Varázslat neve

Szint

IQ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Varázslat neve

 Szint

Típus 

Vámíprkéz

18

23

Zombi 

1

Alap

Hatalom

2

25

 Életerő szívás

1

Alap

Omen

3

26

 Gyogyulás

1

Alap

Sötét

5

28

 Rontás

7

Alap

Áldozat

6

29

 Átok

11

Alap

Köd

6

30

 Sorvasztás

14

Alap

Rontás

7

30

 Rothadás

21

Alap

Iszonyat

8

30

 Áldozt

6

Alap

Átok

11

32

 Iszonyat

8

Alap

Aura

11

31

 Kárhozat

13

Alap

Kárhozat

13

33

 Omen

3

Alap

Sorvasztás

14

34

Hatalom 

2

Alap

Rothadás

21

37

 Sötét

5

Alap

Sötét erő

24

38

 Köd

6

Alap

Fal

25

40

 Aura

1

Alap

Megkötés

30

40

 Sötéterő

24

Alap

Jégvihar

32

44

 Fal

25

Alap

 

Megkötés

30

Alap

Jégvihar

32

Alap

Démonbőr

10

Démon

Démonszem

20

Démon

Démonkarom

30

Démon

Pokoltűz

30

Démon

Pokol

36

Démon

Szellemkéz

8

Holt

Holtakszeme

16

Holt

Vámpírkéz

18

Holt

Árnyékút

28

Holt

Őrület

16

Lélek

Öregség

19

Lélek

Félelem

28

Lélek

Tudatbilincs

39

Ősi

Tetszhalál

23

Ősi/Holt

Éjszárnyak

1

Ősi

Létrejtés

50

Ősi

Mumifikálás

14

Halál

Vérnyerés

30

Halál

Halál

46

Halál

Vallatás

23

Ősi



életerőszívás:
Alapvető varázslat. Sebez és egyben gyógyít. Ezt a varázslatot Gonsh mester egyből megtanítja az ujjoncoknak.
Költsége kb 50 mp.
Érdemes kb minél magasabb szintre fejleszteni. 201nél kezd alakulni, 401től már jó lesz :)

zombi:
Alapvető varázslat. Ezt a varázslatot Gonsh mester egyből megtanítja az ujjoncoknak. Hullákat animálhatsz vele. A leölt lény szintjétől függő életereje, és képzettsége lesz. Sajnos kezdetben még a mezei dögök "feltámasztása" is nehézségekbe ütközik... Néha sikerül a dolog, de parancsolni már nem tudsz neki. Kellemes tulajdonságuk, hogy szinte mindent használhatnak.

gyógyulás:
Alapvető varázslat. Ezt a varázslatot Gonsh mester egyből megtanítja az ujjoncoknak. Outland területen, ha meglátsz egy bokrot, akkor annak életeszenciájából gyógyulhatsz. Sajnos eléggé használhatatlan varázslat.

rontás:
Megátkozod a területet. Amíg a rontás uralja a tájat, addig a varázslataid jobban érvényesülnek. Hasznos.... igen hasznos.
Költsége kb 300 mp.

átok:
Hiheteten erejű varázslat. Az ellenfél képzettségeit ronthatod drasztikus mértékben. Kisebbet sebez, nem talál el, cserben hagyják a varázslatai... kihagyhatatlan!
Költsége: kb 15 mp
Conattackos

sorvasztás:
Újabb erős varázsige. Az ellenfél ereje drasztikusan lecsökken.
"Jééé ez a csontsárkány alig üt 150et :)"
"Hééé most miért haltam meg?" mondta a szellem miután a sárkány lerázta magáról a sok rontást.
Conattackos

rothadás:
Mókás varázslat. Megmérgezed az ételt vagy italt. Sajnos ha ránéz valaki azonnal észreveszi a dolgot. Ajánlom, hogy az outlanden található bogyókon gyakorolj.

áldozat:
Undorító. Pfujj... Miért kell értéket áldozni a pokol teremtményeinek? És miért nem érzem ettől jobban magam? Sajna MUSZÁJ legalább "kitűnő" szintig felfejleszteni, mivel csak ilyen szintű tudással vagy képes élőlényt feláldozni. Leginkább a nagy értékű dolgok feláldozása fejleszti. Ha sok a pénzed... akkor add nekem.... De fel is áldozhatod. (eldob 1000000 arany ermet, aldozat penz)

iszonyat:
Fontos varázslat. E nélkül komoly az esélye hogy a feketemágus MEGSÉRÜL! Ráijesztesz az ellenfélre, amitől az jól lebénul. Sajnos alig 100 pontig fejleszthető.
Költsége: kb 100-150 mp

kárhozat:
Gonoszságod átültetheted a célpont lénybe. Persze nem kell félni hogy te ettől jobb leszel, hisz gonoszságod nem ismer határokat.

omen:
A kakukk tojás. Nem jó semmire.

hatalom:
Összeméred a hatalmad (szinted) a célponttal. Hasznos lehet új szörnyek és masszák ellen.

söt
ét:
A mágusok, és papok fénygömböt idéznek. Bahhh.... mi az ellen pap és mágusok természetesen sötétséget idézünk, amiben kellemesen el lehet rejtőzni. Nem árt egy megfelelő erejű démonszem használata közben, hogy mi azért eltaláljuk az ellenfelet.

köd:
Mérgező ködöt idézel. Célpontra vagy területre. Ha a célpont nem tks akkor automatikusan tks leszel (?). Ha területre idézed, akkor gonoszságpontot kapsz, ha ott rajtad kívül más is áll éppen akkor.
120 pontig nő a sebzése, aztán már csak az időtartama.

aura:
(aura <neved>) megnézheted, hogy mennyi gonoszságpontod van. 666 ponton felül automatikusan tks leszel.
(aura <célpont>) megnézed milyen az ellenfél jelleme.

sötéterő:
Príma kis varázslat. A holtak ereje segít a harcban. Erőd akár 10 ponttal is nőhet, ugyanakkor fel is gyorsulsz, ily módon többször támadhatsz adott időn belül.

fal:
Kell egy kis vér, meg a megfelelő igék és lám... kész is az ideális torlasz. Lezárhatsz irányokat, ily módon akadályozva a közlekedést. Ha már elérted a "" szintet, akkor megpróbálkozhatsz a lények ketrecbe zárásával is. A ketrec felvehető a benne lévő lénnyel egyetemben.

megkötés:
Tárgyakat köthetsz magadhoz. Vagyis amire rámondod a varázslatot, azt már hiába próbálják ellopni. Néha hasznos is lehet ez az ige.

jégvihar:
Csinos kis vihart idézhetsz ami mindenkit sebez beleértve téged is. Sajnos csak nyitott téren működik. Fejre sebez, tehát a gyengébb lények feje hamar lapos lesz. Minél magasabb szintű annál tovább tart, és annál jobban sebez.

démonbőr:
Elengedhetetlen ez az ige. Jelentősen csökkenti a téged ért sebzést.

démonszem:
Sötétben láthatsz vele. Minél jobban ismered a varázslatot annál macskásabb lesz a szemed. Ki-be kapcsolható, de csak akkor fejlődik ha magától múlik el.

démonkarom:
Karmaid nőnek. Pusztakezes harc immár számodra is élvezet lesz, ha használod ezt a varázslatot. Ki-be kapcsolható, és közben fejlődik is. Ha be van kapcsolva folyamatosan szívja a manát. Ha elfogy a varázserőd akkor kezeid visszaalakulnak. Vagy ezt, vagy a pokoltüzet szerzed meg a pokolban... ha vagy olyan bátor hogy lemenj.

pokoltűz:
Nagy erejű pusztító varázslat. Sajna lassú mivel 2 körig tart mire a láva amit előteremtesz ellenfeledig elfolyik.

pokol:
Aki járt már a pokolban, az tudja milyen veszélyes... időnként fel-felcsap 1-1 lánggejzír, ami ropogósra süthet ha nem figyelsz. NOS. Ilyen állapotokat idézhetsz a gyanútlan polgárok lába alá. Sajnos csak tksként sebez.

szellemkéz:
-Mi is jobb a test gyötrésénél? Hát a lélek pusztítása!- vágja rá kajánul a feketemágus.

Kellemes sebzéseket oszt ki az ellenfélnek. Költséges, de megéri!
Költség: 100-150 mp
Körönként használható.

 

Sebzésnövekedés esetén változik a kiírt szöveg:

eppencsak megbirizgalod

enyhen megsimogatod

megsimogatod

felserted

melyen felserted

megtepazod

alaposan megtepazod

szetcincalod

darabokra teped

miszlikbe szaggatod.

holtakszeme:
Egyesek nem átalkodnak rejtőzködni előled! Miután megtanultad ezt a varázslatot, kevesebb az esélyük, hogy gyanútlanul áldozatuk leszel.

vámpírkéz:
Ha semmit sem fogsz a kezedben, akkor megbűvölheted őket, hogy életerőt szívjanak az ellenféltől, ha eltalálod őked.

árnyékút:
Átsuhanhatsz az előtted álló falakon. Sajna hibásan van megkonstruálva a varázslat, úgyhogy lehetőleg sose múljon rajta az életed!

őrület:
Drasztikusan csökkented a célpont intelligenciáját. Az ostobák... hahahahaha!!!

öregség:
Drasztikusan csökken a célpont állóképessége, és sebzése. A vének a temetőbe valók...

félelem:
Elkergetheted a szerencsétlen áldozatot. Egy véletlenszerű szomszédos mezőre fut majd előled. Aki ugrál az meghal!

tudatbilincs:
Remek trükk ez. Ellenfelednek eszébe sem jut majd különleges képességeinek használata. Nem varázsolnak, nem lehelnek... stb.
Tk harcban csak egy hatása van. Nem tudnak elmenekülni. De varázsolhatnak...

tetszhalál:
Ha ásol egy kis sírt akkor ott gyorsabban pihenhetsz.

éjszárnyak:
A Varázskönyvhöz röppenhetsz. De "átlagos" szintű tudással már nem csak erre jó. Ide oda röppenhetsz külterületeken. 40es szinttől pedig jeleket rakhatsz le(2őt!), ahova visszatérhetsz.

létrejtés:
Árnyak közé bújsz. Gyakorlatilag láthatatlanná válsz. Ez biza tks játékosok varázslata.

mumifikálás:
Ez egy szükségszerű varázslat.

vérnyerés:
Ha van nálad egy tégely, akkor ezzel a varázslattal gyűjthetsz bele. Mmmm... vér. (iszik ver) paranccsal ihatsz is belőle, ami növeli a manád.

halál:
Ha sikerül, azonnal meghal az áldozat. Tk-s varázslat.
Költsége: kb 500 mp

vallatás:
Kifaggathatod a hullát ki volt a gyilkosa.


És most jöjjön a varázslatok megszerzése!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

köd:
A varázskönyvből lehet megtanulni, csak kb. 2 napnál több játékidő szükséges hozzá.

démonbor:
Ehhez szükséges kb. átlagos démonismeret képzettség. Ha ez már megvan, menjünk el a kriptába, ami a kunyhó elől indulva délkelet irányban van. Ott "kripta" irányba tovább, és ha átjutsz a szobron (aminek a nevét csak a megfelelő démonismerettel tudod), ott találsz egy tekercset, rajta a démonbőrrel. Nem árt persze némi intelligencia, és egyéb képzettség, de gondolom ez nem lesz probléma.

démonszem:
Sienmarban járkálva feltűnhet a szellem aki valami papirost keres. Nos vele most semmi dolod, de az ott növő bokrokkal már annál több. Kutasd át a bokrokat. (?keres bokrok?) Egy metszőkést kell találj. Ezután menj a túlvilágba. Ott megtalálod a kertész szellemét.
Segíts neki... metszd meg a bokrokat, amiért cserébe ad egy tekercset, amin rajta van a démonszem varázslat megszerzésének módja. Megjegyzem a dolog nem veszélytelen. Ha nem pontosan a tekercs szerint jársz el jutalmad egy darab rád szakadó tető.

Draga baratom!

Ugye emlekszel meg a kriptara, amit tavaly nyaron talaltunk, azon az
emlekezetes napon? No hat en megfejtettem a titkat. Ha barmikor eljutsz oda
ujra, menj a szoborhoz es forditsd el balra. Szamolj ...ig, majd mikor
meghallod a surlodast, lepj a falhoz es kopogj rajta haromszor. Majd
kialtsd hangosan: klotar. Ezutan kinyilik a titkosajto. De legy
nagyon-nagyon ovatos! Ha barmit elrontasz, nem lesz idod menekulni!
Remelem hamarosan latjuk egymast!
Az eg ovjon
                          Firmel



pokol, holtakszeme, tudatbilincs:
Ha újjászülettél, akkor nincs más dolgod, mint a tulajdonképpeni város legdélebbi pontjáig menni, majd keletre, ahol a mesternő megtanítja neked ezeket a nagyszerű varázslatokat. Csupán némi pénzre és a következő parancsra van szükséged:
pl. mond Aruld el a tudatbilincs varazslat titkat

szellemkéz:
Nincs más dolgod, minthogy feltúrd az ElveszettVilág földjét. Nem árt, ha van a kezedben egy ásó. Ássál sírokat és gödröket. Ha találsz egy tekercset, akkor röppenj vissza Shienmarba, és spurizz a szellemhez. Olvasd fel neki ami a tekercsen áll.
(pl. mond tzasd) Ekkor elveszi a tekercset, és megtanítja a varázslatot.. hálából.

vámpírkéz:
Gondolod a mesterek nem éhezhetnek meg? Tévedés! Vigyél csak egy cipót Gnosh bácsinak (ad cipo gnosh reszere). Ha éhes, akkor megköszöni és kapsz tőle egy italt. Hajtsd csak fel! Nyomás a varázskönyvhöz amiből immár kisilabizálhatod az eddig
üres oldal helyéről a vámirkéz varázslatot.

árnyékút, tetszhalál, vallatás:
Irány a túlvilág. Aztán be az étterembe. Ott rendelj egy ételt. Attól függően, hogy mit eszel, kapsz egy varázslatot. Sajnos a többit már nem kaphatod meg, hiába zabálod magad halálra.

éjszárnyak:
Menj a varázskönyvhöz. Ott írd be: nez konyvek... azután olvasd el a repülés tudományát.
olvas A repules tudomanya

létrejtés:
Gonsh tanítja, de csak ha már tks vagy, és viszonylag magas képzettségekkel rendelkezel.

mumifikálás:
Szükséged van 29es szintű anatómia képzettségre. E nélkül nem szerezheted meg a varázslatot. Menj a túlvilágba, az étterembe.
Egy fickó elejt egy tekercset, azzal hogy vidd el a Kormoránhoz. Vidd csak el, de előtte olvasd el a tekercsen lévő varázslatot. Kormorán a tekercsért 1000 aranyat ad.

vérnyerés:
Gnosh tanítja meg. Szükséges kb. nagymester szintű feketemágia képzettség. És persze legalább 30as szint.

halál:
Gnosh tanítja, ha tks vagy. Többet nem is mondok róla.

démon:
Nos ezt is Gnosh tanítja, ha tks vagy. Kell főisteni feketemágia, nagymester tulvilagismeret, és egy a jók közül szintű démonismeret. Meg 50es szint.

félelem, őrület:
A csodadoktor termében húzd el a függönyt (elhuz fuggony). Ha az anatómiád már legalább 29es,  akkor be tudsz menni a kisebb helyiségbe. Itt kutatsd át a jegyzetpapírokat (keres jegyzetpapirok),  ha szerencséd van, akkor megtalálod az egyik varázslat leírását. Resetenként próbálkozhatsz.  Mindkét trükköt megszerezheted.

öregség:
Ha már újjászülettél, akkor menj be a városba, ahol a keleti oldalon találkozhatsz Mandulával, akitől keletre 2 troll tanyázik. Ott hever a földön a papiros amin rajta áll a varázslat leírása. A trollok azonnal támadnak, és mindenképpen sebeznek. Nagyokat. Nem muszáj őket megölni.


És most következzenek a próbák amiket kénytelen leszel kiállni.

TÚLVILÁG

Nem nagy ügy... Ha 24es szintre akarsz lépni, akkor Gnosh leküld a túlvilágba miután ha visszatérsz máris mehetsz szintet lépni. A kunyhóból ettől kezdve bármikor visszatérhetsz  a túlvilágba, elég, ha "kapu" irányba mész.

POKOL

Na ez már tényleg nehéz. Első lépésként szükséged lesz
Kitűnő áldozásra,
falra.
6 nap 6 óra játékidőre.
Ha ezek megvannak menj a kalyibába, ami a kunyhótól 2 északra van. Menj be (kopog, mond halal). Itt menj "be" a rejtett helyiségbe. Itt tanyázik Mazsola. Neki mondd feketekő, majd miután elmondta a szokásos elrettentő dumát mondd, hogy vállalod (mond vallalom).

Egy kis helyiségbe kerülsz, ahol egy démon és egy játéktábla áll. Ha kedved van tanuld ki, de ha nem akkor íme egy kis segítség a nyeréshez: Írogasd pontosan ezeket sorban:
allit 4 4
kihiv demon
lep 3 0
lep 2 2
lep 1 2
lep 3 3
lep 2 0
lep 1 0
lep 1 3
lep 0 2

Győzelem! Mellesleg itt nem halhatsz meg, és akárhányszor próbálkozhatsz.

Ekkor egy terembe kerülsz amiből sok-sok kijárat vezet ki. Ha nem a helyeset választod, akkor meghalsz... ami nem is baj, csak üzenj időben nekem, hogy jó kis zombit gyárthassak a testedből. A terület leírása kódolva van. Minden betű megfelel egy másik betűnek. Nagy betű is külön betűnek számít (pl. H=a, h=c). Mindig máshogy kódolódik a szöveg.
Segítségképpen itt egy webcím ami kihúzhat a csávából. Ott egy kódfejtőt (is) találsz.

http://sztproba.elte.hu/~uf/

És innen is letöltheted!

Ha ezzel megvagy és a megfelelő irányt választottad, akkor jöhet a végső rész:
Mazsola feltesz neked pár kérdést, és ha jól felelsz akkor örvendezhetsz, mert... ha nem meghalsz. Ha sikerül akkor is meghalsz de a jutalmad némi képzettség fejlődés, és egy feketekő lesz, ami a hulládban lesz ha visszatérsz. Kapsz egy jelszót is, amit nem kell felírni, elég ha azt mondod Mazsolának (mond jelszo) jelszó, és elmondja újra. Ha esetleg újabb feketekőre lenne szükséged, akkor mikor a jelszót kérdezik a kalyibába való bejutáskor mondd ezt, és a démonos próbától kezded a dolgot. Az útvesztős próbát is újra kell csinálni, de Mazsola többé nem zaklat a kérdéseivel, aminek hála mostantól akár a túlvilági lét megcsodálása nélkül is szerezhetsz feketekövet.

-Kérdések, és válaszok:
Hogy hivjak az Iskola harom mesteret?
Gnosh, Kormoran, Mazsola

Kitol tanulhatod meg az 'orulet' varazslatot?
csodadoktor

Mely varazslatok szerezhetok meg a tulvilagon?
arnyekut, tetszhalal, vallatas

Mely szinteken vannak a probak?
24, 30, 40

Mi a neve a szobordemonnak?
Regnorkn

Hany fajta lenyt kepes megidezni egy feketemagus?
3

Mik a varazsszavai az 'ejszarnyak' varazslatnak?
Siriall nutan omelad

Milyen probak vannak az iskolaban?
pokol, tulvilag, ujjaszuletes

Hany varazslat van a Varazskonyvben?
17

Mivel nem torodik egy feketemagus?
halal

Ezután szerezz 3 tégelynyi vért. Menj a kápolnába, ahol megtalálod a pentagrammát. Itt vegyél magadhoz egy áldozókést, amit fogj kézbe (elvesz kes). Zárj ketrecbe egy kertészt, és hozd a pentagrammához. Ott helyezd el a kertészt a pentagramma közepén az áldozó asztalra (felrak kertesz), majd locsold meg 2 tégelynyi vérrel a pentagrammát (locsol vert pentagrammara) KETSZER! Ezután ha nálad a feketekő, kezedben az áldozókés, akkor áldozd fel a kertészt (aldozat kertesz). Ha mindent jól csináltál megnyitsz egy kaput a pokolba. Ha nem, akkor a démonok akiket az áldozattal és a vérrel idecsaltál, hogy megnyissák neked a kaput dühükben széttépnek.
Irány a kapu (kapu).
A Szörnnyel ne törődj. Menj a pokolba.
Itt lent keresd meg a rabot. A szerencsétlen flótás biztos nagyon szenved, nyírjuk csak ki. De ki is szabadíthatod, aminek ugyanaz lesz az eredménye... a hullából gyűjtsd be a kulcsot. Ezután irány észak fele. Keresd meg Mitost akinek egyetlen vágya hogy játsszál vele. Hát legyen.. ugyanis itt erőszakkal nem érhetsz célba. Lehetőleg 3000 arany legyen nálad egyszerre a többit dobd csak el a földre. Ugyanis Mitos pofátlan módon egyszerűen ellopja a pénzed felét ha vesztesz.
A játék lényege... itt a piros... hol a piros?
mond jatszok
Erre Mitos vadul kevergetni kezdi a kupákat alatta a kulccsal.
Teljesen felesleges figyelni. A piszok úgyis csal.
mond bal szelso kupa
mond jobb szelso kupa
mond kozepso kupa
...lehet a választásod.

Ha megvan a 2 kulcs, akkor öld meg az összes démont(3 vagy 4 db van összesen, a bőrük és a karmaik igencsak értékes... ott ne hagyd!), majd irány a délkeleti sarok, ahonnan, menj 1 északot, majd 1 nyugatot. Nyisd ki a lakatokat, majd húzd meg a láncot (kinyit lakat, meghuz lanc), ha a távolban egy hangot hallasz, akkor jó. Ha tovább rángatod a láncot, akkor felbőszült ördögök jelennek meg, kiknek egyetlen vágya, hogy kinyírjanak. Egyre erősebbek érkeznek. A végén szinte biztos a halál, hagyd a fenébe őket. Szóval mikor hallod a hangot, akkor spuri arra a helyre amit a démonok körbevettek. Immár be tudsz menni oda is. Egy tekercs és egy kard van ott. Fogd a tekercset, a kardot viszont meg se érintsd, mert egy démonlord hamar megzabál. A tekercsen 2 varázslat van. Pokoltűz, és démonkarom. Csak az egyiket tanulhatod meg. Ha ezzel megvagy, irány a kijárat, ami délen van. Most már Gnosh feljebb léptet, ha kívánod.


ÚJJÁSZÜLETÉS


Ez a próba 40edik szinten jelentkezik. Szükséged lesz a mumifikálás varázslatra.

Irány a pokol. Ott ölj meg mindenkit, kivéve a lelkeket.
Próbálkozz velük szóba elegyni.
mond demonok
mond ordogok
mond csillag
mond halottak
mond kovess
Ha követ a lélek, akkor vidd el a Csillaghoz, ami északon van. A Csillag segítségével megszökik a lélek a pokolból. Hálája jeléül kapsz tőle egy rubinszivet. Nos irány a kijárat.
Szerezz 2 tégelynyi vért, és egy olyan hullát amilyen fajú szeretnél lenni (és nemű!!!), amit
mumifikálj. Balzsamot a mumifikáláshoz Mazsolánál vehetsz (kalyibában).
Irány a pentagramma a kápolnában.
És nincs más dolgod, hogy újjászüless...
Ennél a résznél nem halhatsz meg.


Feltételek:

60as feketemagia Egy a jók közül+4 érzés

40es tulvilagismeret Nagyon jó+4 érzés

35ös demonismeret +4 érzés
mumifikálás vari megléte


 

És most néhány tipp-trükk:

Hamar szerezd meg a szellemkezet, démonbőrt.
Áskálódj! Szerezhetsz távcsövet!
Vegyél mindig csontgyűrűt(2db) mert az +2*2 bölcsességet ad
Ha meghalsz, írd be éjszárnyak, és a kápolnában imádkozz. Számodra tabu hely a templom.
Gnosh - mikor belépsz - ad +3 intelligenciát, amit elvesztesz ha meghalsz. Látogasd meg halálod után újra.
Iszonyat nélkül halott husi vagy.
Idézhetsz harc közben szellemet aki veled harcol. Minél jobb a túlvilágismereted, annál erősebbet.
Anatómia fejlesztése:

Mezőn mész ->ol roka;ol nyul;ol urge;ol eger | ha meghaltak -> vampirkez;megfog kes;boncolas koponya;#3 szurcsol agyvelo;eldob koponya;eltesz kes;vampirkez
Kb. 12 perc alatt fejlődik így 1 érzést.

Ketreceléssel kiváló gyakorló helyeket hozhatsz létre. Elég ha 10-15 állatot egy helyre hordasz.
Inetlligencia nagyon fontos! A megfelelő képesség nélkül nem tanulhatsz meg bizonyos varázslatokat!
A varázskönyvet lapozgasd! (lapoz elore, lapoz hatra), és nézegesd, ha elég intelligens a karaktered, akkor megtanulja a varázslatot.

Legyen elég erőd felemelni a ketrecet, ha megnyitod a pokol kapuját!