Árnyharcos

 Óriási köszönet Zandarnak *röfög*

Miért is álljak be árnyharcosnak?
A válasz egyszerű: mert táp :). Az összes kaszt közül az árnyharcos sebzi a legtöbbet fegyverekkel, és parancsai con-attackosak, mindenképp egy jó választás.

Fajválasztás
Árnyharcosnál talán a legfontosabb a fajválasztás attól függően, hogyan akarsz játszani vele.
Hobbitot ajánlom annak, aki azt szeretné hogy az ellenfelei alig találják el.
Orkot, aki 2 körből szeretné ledarálni az ellenfeleit.
Tündért pedig annak ajánlom aki tk-s akar lenni, és szeretne nagyobb esélyű bénítást.

Felszerelés
Smaragdgyűrű (+1 iq és erő), köpeny (50-60 manákat tolt harc közben). Mindkettő a sámánboltban kapható. 20. szintig az árnyharcosok tanárának mondhatod hogy "kerek kardokat" és akkor megajándékoz 2 natúr árnykarddal. 20. szinttől van míves árnykard (gyengébbek kedvéért szintén a boltban), a míves és sima árnykardok szívnak manát is harc közben, de elég keveset. Aztán van a démonpenge, ami egy kalap szar, illetve sárkányölő árnykard, amit csak sárkányok ellen ajánlok, tehát annak sincs sok értelme. Viszont Marilith-nél vannak ikerpengék, amit már 40 alatt is meg tudsz fogni; adnak vágó, illetve állóképességre bónuszt és azok sebeznek a legtöbbet. Az én hobbitomat ah bonusszal Marilith már el sem találja, és ezzel megérkeztünk a következő fontos kérdéshez:

"Árnyharcos Bónusz":
Ennek az a lényege, ha elértél egy bizonyos pontot, akkor sokkal több bónuszt fogsz kapni a képzettségeidre árnyharcban, mint előtte. Nekem valaki anno ezt mondta, és nekem úgy tűnt ez igaz is: akkor kapod meg az ah bónuszt, ha az árnyharcod + iqd + bölcsid + szinted eléri a 250-et. Tehát pl. egy hobbitnak, ha minden maxos minimum 56. szint kell.

Árnyharcos képzettségei:

Árnyharc: alapvető képzettség, ettől függ az árnyharc bónuszod mértéke, hogy kapsz-e turbót, illetve hogy mennyit sebzel árnyvágással. (Az utóbbival érdemes fejleszteni.)

Árnyékmágia: Ezt a képzettséget Árnyéksárkánytól lehet megtanulni (ő a térkép dny-i részén van), egészen haladó-ig tanítja. Ha azt mondod neki hogy "kérlek taníts" akkor megtanítja neked az alapvető varázslatokat is.

Kántálás: Ezt a képzit nem lehet pénzből tanulni, árnyékidézésbe számít bele, illetve az esőtáncba - utóbbival érdemes fejleszteni.

Koncentrálás: Ezt érdemes feltanulni kb. félisteniig, mert akkor a nyugi parancs 100%-osan bejön.

Mentális támadás: Ez egyedül a meglep parancsba számt bele.

Mentális védekezés: Ettől függ a mentálpajzs varázslatod, más haszna nincs.


Árnyharcos parancsai:

Árnyékidézés: Árnyékokat tudsz idézni (1-5 darabot), melyek életerejét leszívhatod harc közben és ezáltal gyógyulsz.

Arnyéktűz: "Jó" árnyékmágia kell hogy tudd használni ezt a parancsot, con-attackos is lehet, 1-2 körre béníthat de az okosabb és bölcsebb fajoknak sokkal nagyobb eséllyel.

Árnyharc: Árnyharcban kapsz turbót és bónuszokat.

Árnyvágás: Egy aránylag keveset sebző parancs, annyiban hasznos, hogy ha meg is tudod lepni vele ellenfeled, akkor kis mértékben csökkenti a támadását és ezáltal nehezebben találnak el.

Esőtánc: Egy kevés életerőt gyógyulsz tőle, és méregtelenítő hatása is van.

Meglep: Ez egy új parancs, nagyon hiányzott az árnyharcosnak :), harc elején használhatod, sokkal többet sebez, mint az árnyéktűz és sokkal jobban bénit (ez is iq + bölcsi függő). Con-attackja viszont sokkal kevesebbszer jön be nekem, mint árnyéktűznek. Ez a parancs attól függően fejlődik, hogy mennyi tapasztalati pontot ér az ellenfél, aki ellen használod, tehát legjobb Őrült barbáron fejleszteni.

Nyugi: Ez a béketeremtő parancsod, egy kör késéssel lép érvénybe; meglep parancs fejlesztéséhez fontos. Aki esetleg nem tudná: azelőtt süsd el a parancsot, mielőtt megleped, így a következő körben már érvénybe lép, nem pedig 2 kör múlva.

Fantompáncél: Ez lenne a védővarázslatod, nekem volt egy fogadásom hogy nem fog felmenni "mesterig", mire minden mást kimaxolok ameddig akarok... hat eddig úgy néz ki, én nyerem a  fogadást. (Majd kíváncsi leszek a végeredményre ^^, - Czola)

Mentálpajzs: Védelmet ad.

Táncolófények: Aki szenved kis szinten az árnyékmágiával, annak érdemes ezzel felfejleszteni, amíg lesz árnyéktüze, amúgy az ellenfél támadását csökkenti, ami elég hasznos az ügyesebb fajoknál, hogy ne találjanak el.

Zabál: Bekajálhatod a hullákat, kb. 50 manát tölt, de kevés kitartásba kerül.

A miheztartás végett:

Sokan kérdezik tőlem, hogy mennyi játékidő egy árnyharcost kimaxolni, azok kedvéért leírom nagyjából mi meddig tartott:

12 nap játékidő

2 nap ölés + pénzből tanulás

7 nap árnyéktűz (most 171-es)

3 nap meglep Barbáron (most 478-as)

Árnyéktűz és meglep közben ment egyfolytában az árnyékidézés és a táncolófények is.   

 

 

 

De tudom van még mit nyomni... :) - Hát jah, tiszta égők ezek a varik :D:D:D - Czola